S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3Letní kino s AnimákemRáda bych vás pozvala do letního kina, kde jako PŘEDFILM hlavního filmu, budou Animované filmy dětí... arr3Ukázková hodina a přihlášky nových žákůDen otevřených dveří, zároveň jako zápisový den a možnost setkání s lektorem. Můžete se dovyptat na... arr3Animované video pro marketingPodnikatelé a firmy se mnohdy domnívají, že animace nebo video je na výrobu příliš drahé, časově... arr3Jaký má přínos pro děti, výroba animákuDěti se atraktivním způsobem učí: Ústní prezentaci  Prezentaci své... arr3Umístění v soutěži T-Mobile RozjezdyVe finále devátého ročníku T-Mobile Rozjezdů, bronzovou příčku obsadila Hana Hořáková a její kroužek... arr3Výuka animace 13-15. 8. 2019Široká veřejnost, podnikatelé a firmy se mnohdy domnívají, že animace je na výrobu příliš drahá a...

ANKETA

Jak jste se o nás dozvěděli?

FB 36% Ze zakoupeného produktu v kamenné prodejně 1% Z internetu 26% Od zámých 36%

k

k

k

E-ČASOPIS ZDARMA v anglické 

k

k

k



Proč kurzy ANIMACE?

Streamkids nabízí kurzy, semináře a besedy se zaměřením na tvorbu animací (animovaná videa a filmy), které patří do oblasti mediální gramotnosti. Tento vzdělávací program vyučujeme na školách, v kulturních zařízeních i firmách. Kurzy poskytujeme všem věkovým kategoriím.

Cílová skupina:

pedagogové,

žáci ZŠ,

rodiče i senioři.

MEDIÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ

informace/objednávky

     

 KURZ přihlásit 

Co je obsahem mediální výchovy a gramotnosti? 

Pusťte si si videa: 

      

      

Mediální výchova je proces, kterým se mediální gramotnost získává.

Na kurzu mediální výchovy se seznámíte s fungováním současných médií a jejich společenské roli.

Získáte dovednosti, budete aktivní a učení se stane hrou.  

Hlavně se naučíte schopnosti

  • rozebrat (tak zvaně analyzovat) nabízená sdělení,
  • posoudit jejich věrohodnost,
  • vyhodnotit jejich komunikační záměr,
  • orientovat se v zprostředkovaných (mediovaných) obsazích
  • schopnost rozlišit co je pravda nebo nepravda.

Mediální gramotnost je mezi experty a akademiky definována rozličnými způsoby. V podstatě by se dalo říci, že „Mediální gramotnost se týká dovedností, znalostí a porozumění, které vám umožňují efektivní a bezpečné využívání médií.

Mediálně gramotní lidé by měli být schopni, chápat povahu obsahu a služeb. A být schopni bezpečně používat komunikační technologie.

Měli by být schopni lépe chránit sebe a své rodiny před škodlivým, urážlivým nebo nepravdivým obsahem.

Proto je třeba rozvoj mediální gramotnosti ve všech oblastech společnosti a ve všech věkových skupinách.

 


 

 

NmYwZDQ4Yj